4/10/2012

Raz aj v pekle vyjde slnko

Práve túto Hiraxovu vec sme čítali ako prvú a asi sme v ňom našli to,čo v iných "moderných" slovenských spisovateľoch nie. Pretože Hirax píše o živote ako takom.O živote aký vie byť občas krutý, o problémoch,ktoré máme aj my ostatní a pritom nezabúda na hlboké myšlienky,ktoré robia túto knihu pravdivejšou...Radi čítate Matkina, Bukowského, Vonneguta, Hellera či Gogoľa? Milujete sarkastický a ironický humor života? Tak potom nech sa páči...


Tým odtokom v zemi niečo zo mňa odtieklo, ale nie všetko. Žiadna bolesť nezmizne absolútne. Zostanú prasklinky, ktoré sa z času na čas prihlásia o slovo. A tie potom kurevsky bolia. Prial som si, aby tie trhliny pribúdali, pretože to bola pre mňa jediná cesta, ako sa očistiť...


Nejaké tipy na knižky, ktoré by ste nám odporučili? :)






11 komentárov:

  1. Poslednej dobe už čítam iba takéhoto typu knihy.
    Ale doporučujem: Zlodějka knih - Markus Zusak.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je moja úplne najobľúbenejšia kniha :) Hirax je skvelý, každá jeho kniha je úžasná. Oplatí sa prečítať všetky... aj tie " neveršovačky " ( Nech je nebo všade .... )
    Oporúčam tiež Markusa Zusaka.. ako Zlodejku kníh tak tiež Posol je skvelá kniha !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle je skvělá knížka, i s ukázkou:)

    http://lecafevoltaire.blogspot.com/2011/09/58-adam-bodor-okrsek-sinistra.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hy doll! This is beautiful! Do you wanna follow each other on GFC? and like on facebook? Kisses from Romania!

    FashionSpot.ro

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tato vypadá hodně dobře
    přečti si něco od Simony Monyové...cokoliv!
    je boží

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfektní tip. Lezla jsem po internetu a hledala nějakou dobrou knížku na dovču a narazila na tvůj blog! Sláva, paráda! ;-)
    Čtu teď nezkrotný životopis "Andy Warhol od A do Z", tolik myšlenek na jednu hlavu...neuvěříš.
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Hiraxa mám prečítané všetky :) Ale táto je najlepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Á knižečky, .. :X asi nemám co doporučit..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá gifka je mega! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja som z nej bola unesená! Skvelá kniha.

    Skúste aj knihy od Heribana

    OdpovedaťOdstrániť